Offerte aanvragen

Hoe vraag ik een offerte aan bij Big Pillows?

  1. Op onze website heeft u ons ruime assortiment buitenmeubelen bekeken.
  2. Selecteer de producten waar uw interesse naar uit gaat.
  3. Gaat uw interesse uit naar een bank? Geef dan ook uw voorkeur voor de kleur van de kussens aan. 
  4. Op een later moment zullen wij samen met u kijken naar een definitieve kleurcombinatie voor uw bank (matras en kussens).
  5. Daarna volgt een offerteformulier waarin u uw n.a.w. gegevens kunt invullen*;
    • op deze pagina kunt u ook een beschrijving geven over uw wensen en idee├źn als het gaat om de invulling van uw buitenruimte.
    • op deze pagina kunt u ook een plattegrond en foto uploaden van uw buitenruimte.
  6. U ontvangt van ons een bevestiging per mail na ontvangst van uw offerteaanvraag.
  7. Wij zullen u binnen 2 weken een passende offerte en tekening toesturen.
  8. De offerte is geheel vrijblijvend en hieraan zijn dus ook geen kosten verbonden.

*Licht uw aanvraag zo volledig mogelijk toe. Denk om afmetingen, een naar buiten draaiende deur, een boom die ruimte inneemt etc.

In de offerte zijn de transportkosten en (indien van toepassing op het door u gekozen product) de montagekosten inbegrepen.

Heeft u hierover vragen of wenst u hulp bij het uitkiezen van uw ideale buitenmeubelen? Mail: elke@bigpillows of bel ons: 013 580 03 25

Betaling

Wanneer u de offerte akkoord heeft bevonden, ontvangt u van ons een mail over de levertijd en bijgevoegd de factuur. Wanneer u een particuliere klant bent dient deze voor levering van de producten te zijn voldaan.
Bent u een zakelijke klant? Dan dient u vooraf aan levering een aanbetaling te doen van 50%, het resterende bedrag wordt na levering in rekening gebracht.

Montage op locatie

We bespreken altijd voor levering met u af of we op locatie deels of geheel afmonteren. Deze kosten zijn ook al meegenomen in de offerte.

Algemene leveringsvoorwaarden

Wij gaan uit van een standaard levertijd van 6 weken.

Wanneer er onvoorzien iets gebeurt waardoor wij die dag niet kunnen leveren, dan zullen wij altijd contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak. Kunt u, als klant, door onvoorziene omstandigheden de dag van levering uw afspraak niet nakomen, laat het ons 24 uur van tevoren weten. Wij plannen op een later moment een nieuwe afspraak in.

Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen?

Schrijf u snel in!


Meld U vandaag nog aan!

Schrijf in voor onze nieuwsbrief.